poniedziałek, 2 kwietnia 2012

Relacja Część: 3 - szkielet kotła i wykończenie budki

Witam


W końcu znalazłem wolny wieczór, aby coś tam pokleić. Zachęcony efektami pracy kolegi z forum - Modelwork.pl, przystąpiłem do dzieła. Zacząłem od wycięcia zbędnych elementów w budce maszynisty. Dwa słupki i próg w podłodze. Ostra "piłka", 5 min roboty, później troszkę szlifowania i gotowe. 


Szkielet kotła jest prosty w montażu i klei się bardzo szybko. Składa się głównie z powtarzalnych elementów (wręg), które są bardzo dobrze spasowane, nawet nie używałem papieru ściernego. Po sklejeniu wszystkich wręg ze sobą, należy wkleić na całej długości i z każdej strony listewki, do których będą mocowane płytki mosiężne. Elementy należy docinać zgodnie z instrukcją, a następnie wkleić w nacięcia. Prawdopodobnie będzie je trzeba później doszlifować na całej długości, aby miały obłe kształty, ale poczekamy na kolejne instrukcję do następnego numeru.
No i to tyle na dzisiaj, mam nadzieje, że w najbliższym czasie znajdę czas, aby przedstawić kolejne postępy z budowy. 


Pozdrawiam
Michał Augustyniak

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz