środa, 29 lutego 2012

Prezenteacja pierwszego numeru.

Witam


Z racji ukazania się kolekcji modelarskiej, a dokładniej związanej z koleją, postanowiłem zbudować model w tej edycji.
Jest to model Niemieckiej lokomotywy 

Parowej S 3/6, później znanej również jako BR 18. Model na zdjęciach prezentuje się bardzo ładnie, mam nadzieje, że moje umiejętności spokojnie wystarczą aby skleić go przeszkód ten model.


Z racji całkowitej ceny kolekcji (140 numerów), numery będę zakupywał wy wydaniu zagranicznym. Oczywiście nie zdobędę wszystkich numerów, także będę zmuszony również zakupić egzemplarze wydane w Polsce. Jak na razie zakupiłem 11 numerów, gdzie mam tylko jeden Polski (pierwszy numer).
 
Na początek zaprezentuje elementy zamieszczone w numerze pierwszym. Oczywiście przeciwwagi do kół dołączone będą do późniejszego numeru.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz